blää!

Allt gå käpprätt åt helvete! Eller kanske inte egentligen men allt känns skit dåligt! Behöver mitt sportlov nu men det är inte fören v.9. Är jätte trött men känner inte för att sova. Visst att det är riktigt skönt att sova men det finns så mycket annat man vill göra. Sitter dessutom lite för mycket framför datorn. Bättring behövs. 
Fett pepp på studenten iallafall! Letar tyg till studentklänningen. Har bestämt mig för att sy en egen så man får en helt egen unik sydd efter en själv. Antagligen blir den åt det aprikosa/oranga-hållet.

Dax att jobba!
Klart Slut Over & Out! PEACE!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska vi göra nåt åt din fruktasvärt fula blogg när du kommer o bor hos mig v.9? jag tycker det. xD

2009-02-11 @ 23:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0