faaaan

Sjuk igen. Men jag vägrar vara sjuk så jag lunkar på som vanligt. Har bara så jävla ont i ögonen som bara rinner hela tiden.  Och den jävla nässprayen hjälper ju inte. Får ta det lugnt med träningen och se till så jag är jätte frisk till tävlingen.
Har redan hunnit med jätte mycket idag. Solat, bäddat rent (ok, slängt i tvätt men inte fixat nya lakan) och tagit en promenad i skogen med mamma, Emma och Winston. Nu väntar plugg och städning. Ska knåpa ihop ett gulligt sms till Alex också. Fick ett av henne förut så ska och skicka ett tillbaka till henne. Hoppas du inte hinner läsa detta innan jag skickar smset.
Men gaah! Vill vara frisk!

Kommentarer
Postat av: alex

ganska komiskt att du skriver att du har ont i ögonenoch att nässprayen inte hjälper. :P inte för att va en besserwisser eller så, men man ska inte använda nässpray i ögonen. hahaha! xD och nej, jag hann inte läsa det här innan jag fick sms:et. tack, btw.



puss.

2009-02-14 @ 16:04:31
URL: http://b00tyshake.blogspot.com
Postat av: Ellen

Nej va fan, jag sa ju att du inte skulle bli sjuk! =(

Är du inte frisk tills på tisdag kommer jag till h-näs och slår dig hårt!

2009-02-15 @ 15:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0