ojskipojski

Kan börja allt med: KONSERTEN VAR HELT SUVERÄN!!! Så nu har jag sagt det. 2 förband, Polar Bear Club och Frank Turner, innan själva huvudakten Gaslight Anthem gick på. Helt crazy vad bra alla 3 banden var! Köpte en tischa med Polar bara för att den var snyggast. Gillade musiken men vet inte riktigt om dem var absolut bäst men tischan var iaf grymmt snygg och bara skriker SARA!



Var lite smått sjuk redan innan konserten men igår var jag i skolan bara för att jag måste vara på projektet men fan va dåligt jag mådde. Så jag stannade hemma idag och tänkte göra så även imorrn. Mår egentligen bättre men jag vill  bli frisk nu så jag tar lite uppladdningslov såhär i slutet av veckan.

Fick idag nyhetsbrev från HM och äntligen kommer deras inredningsgrejer ut! Det mesta är grymt snyggt men det finns även vissa grejer som är väldigt ugly. Har hittat några favoriter som jag fundrar på att köpa. Så man kan tänka sig hur min lägenhet kommer se ut när jag förhoppningsvis flyttar om mindre än ett halvår.


Vill flytta nu! Men jag får nöja mig med att ockupera Alex lägenhet lite då och då. Typ hela nästa vecka. Synd bara att jag ska träna med projektgruppen vissa dagar men det måste göras. Glad att det snart är över. Orkar bara inte med det. Men lov nästa vecka iaf så man hinner chilla lite och flumma runt och terrorisera med Alex. Och avsluta den veckan med Krunegård spelningen och tävlingen. Funnyfunny.

Ska väl ta och fixa lite te åt mig. Och självklart läsa den underbara Mötley-boken.

Klart Slut Over & Out. Peace!


Kommentarer
Postat av: alex

diggar sängkläderna o tavlan skarpt! visste inte att dom höll på med inredning. :\ vilka dagar ska du ha projekt? fan, ville verkligen tagga mig men vi får hitta på nåt annat busigt att göra som man bara får när man är över 18. :P

2009-02-19 @ 21:04:53
URL: http://b00tyshake.blogspot.com
Postat av: Michis

älskar kuddarna!

2009-02-19 @ 21:32:52
Postat av: Ellen

Hahaha, bäst titel!

2009-02-20 @ 15:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0