övertrött

Har setat och varit jätte trött hela ftermiddagen men nu har det vänt så jag är så övertrött att jag är pigg. Skoj de med tanke p att jag ska ta tag i pluggandet. En hel del matte väntar och sen är det lite smågrejer som ska göras. Sen ska jag packa då jag drar iväg och bor hos Alex hela veckan. Kanske åker hem ett tag någon dag för att hämta saker jag glömt eller liknande.
Johanna och Kristoffer har åkt hem nu och som vanligt när min sis kommer hem sittar man typ och fikar hela tiden. Först när jag kom hem stod morotskaka på bordet och efter ett besök på Lager 157 (blev dock ingen snickerskaka....) så var det dax för middag med mango-shutney-kyckling och ris. Som toppen av det hela blev det daim-chokladmousse till efterrätt. Ruggigt gott. Så nu är jag så mätt så jag nästan storknar men det är det värt.
Har dock ett litet problem. Jag har ingen aning om vad jag ska ha för kläder på mig på fredag. Väldigt jobbigt men jag hittar väl något när jag rotar i garderoben. Jag har ju inte brist på kläder direkt.
Ska sätta igång med pluggandet och allt annat som ska fixas så man får det gjort. Behöver ju iaf inte gå och sova tidigt eftersom jag har lov! Men lär väl vara dötrött vid senast 21 så jag lär väl gå och lägga mig tidigt ändå...

Klart Slut Over & Out. Peace! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0