panik

Ok,  i-landsproblem i know men kan inte bestämma mig hur jag ska klippa mig! Har tid idag kl 15.30 hos Jessica på Studio Ett. Hon är grym och jag blir alltid nöjd när jag varit där men då har jag alltid haft ett humm om hur jag vill ha detmen nu vet jag bara hur luggen ska vara och att resten ska vara kortare än det är nu. Och så ska det inte vara jämn utan olika nivåer och lite "wild n' crazy". Det där lät som en hel beskrivning på någon slags frisyr men jag kan liksom inte se helheten. Men om jag säger typ vad jag vill så kirrar Jessica jobbet. Hon brukar bara köra på med mitt hår och det har alltid funkat hittills så jag kan nog vara lugn. Kanske är lite farligt att lita på sin frisör så extremt mycket men det är värt risken.
Men det riktigt stora problemet är ändå vad jag ska ha på mig på fredag. Har typ inga partykläder och jag kan inte ha samma som jag brukar för det har jag kört på så många gånger nu. Blir väl något jätte simpelt som typ jeans,nått linne och en cardigan. Lite tråkigt enligt mig men va fan jag har verkligen inget jag är nöjd med. Kanske får ta och köpa nått linne när jag är nere på stan sen. Måste köpa leggings till tävlingen så då kan jag lika gärna köpa nått linne också... Jaja det löser sig väl.

Nu skriver jag verkligen bara för att få tiden att fördriva. Alex fick ta duschen först men jag är ändå klar före henne. Iof så har hon blåst och plattat håret medan jag bara duschat och sminkat mig...Men ändå!

Jaja bild på nya frisyren kommer väl sen i helgen när jag är hemma hos mig själv igen. Och självklart blir det bilder från konserten och tävlingen också!

Puss & Gull (som Johanna säger) . PEACE! (som jag säger).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0