scary.

Jaha då har man kollat på skräckfilm idag då. Fast jag vet hur feg jag är som blir rädd för minsta lilla. Är hos Alex och eftersom hon kan kolla på skräckfilmer utan att  typ bli berörd så gick jag med på att kolla på en. Det blev då en som heter "1408" med John Cusack(tror jag han heter) och Samuel L. Jackson. Riktigt bra gjord och de spelade jätte bra men väldigt creapy och störd. Satt under en filt och gömde mig så fort det blev minsta läskigt och Alex satt bredvid och asgarvade åt mig. Tack för den. Sen kolla vi på "Good luck Chuk" bara för att få bort tankarna från skräckfilmen. Och den var riktigt kul. Lite (läs mycket) knäpp men riktigt skojig. Nu vet jag inte vad vi ska kolla på. Har precis käkat fattiga riddare och nu står Fia och diskar och Alex ska duscha och jag sitter här dödar tid. Har iaf köpt coca-cola så jag överlever. Är lite smått röksugen men orkar inte gå ut så jag får klara mig(oops hoppas inte morsan läser detta bakom Idas rygg).
Imorrn är det familjemiddag som står på schemat. Johanna och Kristoffer kommer hem från sthlm så det blir besök på Lager 157 för att köpa snickerskaka. Johanna har kommit fram till att det är värt att Kristoffer(som är hyperallergisk mot nötter) får åka in till sjukan då vi räknar med en allergisk chock. Mohahaha!!! Fy fan va elak jag ska va! Ska terrorisera som faan för sånt är kul och speciellt med människor som kan ta det utan att bli tjuriga. Så de perfekta offrerna kommer till min hemmaplan. Kan inte bli bättre. Ska sluta skriva hela böcker om allting. Sånt lämnar jag åt Ellen. Väntar med spänning på "Sara - Mitt liv som sjögräs".

Klart slut over and out. Peace!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Eftersom jag har gett mig fan på att åtminstone skriva en bok i mitt liv så får det väl bli din biografi =P



P.S. John Cusack äger, han spelar i typ världens bästa film (High Fidelity <3)

2009-02-22 @ 13:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0