So what?!

Ok, jag har inte gjort något av det jag skulle gjort idag. Förrutom lagat middag. Men annars så blev dagen inte som jag tänkt mig. Åkte hem från Västerås halv 8 så jag var hemma strax innan 9. Käkade då lite frukost och satte mig sedan och kollade på film. Ok jag satt inte, jag låg i min säng och självklart somnar jag. Vaknar upp och inser att "shit, jag har inte sett filmen alls", så det är bara att ta den från början. Men jag höll mig inte riktigt vaken denna gång heller. Men jag kan kolla någon annan dag när jag inte är lika trött.
Var ute och firade Hilal som fyllde 20 år i tisdags med middag på Spicy Hot och sedan en liten tur till Konrad. Satt på Spicy i typ 2h. Jätte mysigt! Sånt borde man göra lite oftare. Visst det blir lite dyrt att käka ute, men nån gång ibland kan inte skada. Tyvär var vi tvungna att dra hem till Johanna, där vi skulle sova, redan någongång strax efter 23 för då gick sista nattbussen. Dåligt med busstider tycker jag. Det var ju faktiskt lill-lördag. Iallafall, grattis till Hilal, hoppas du är nöjd med gårdagen.


Nu är inte Hilal med på bilden men hon vill inte vara med på bilder som läggs ut på internet så jag respekterar henne och tar inget kort där hon är med.

Nu ska jag ta och duscha så har jag iallafall gjorten en sak till av dagens planer.

Klart Slut Over & Out. PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0