titel?

Jag är jätte glad utan att jag vet varför. Finns ingen speciell anledning. Visst blir jag glad när jag tänker på att det äntligen är dax för The Gaslight Anthem konserten imorrn och att livet liksom bara rullar på utan några större bekymmer. Men det är något mer som jag inte riktigt kan förstå själv. Konstigt men ganska kul faktiskt.
Blir glad för min sis också som var med i vinnarlaget på designnatten. Riktigt kul för henne och hennes lag. Vet hur bra grejer hon kan komma på. Inte för att jag riktigt förstår det hela eller vad det var för uppgift me riktigt kul att hon vann iallafall!
Får huset för mig själv ikväll. Så himla skönt! M&P ska till strömsholm med Winston och Ida ska iväg å massera. Så det blir jag, dator, popcorn, te och massa gossip girl-avsnitt. Härligt! Bra att jag inte har så mycket i skolan just nu (eller egentligen har jag det men struntar i det ett tag) för då får jag kvällarna till att bara chilla eller träffa kompisar. Får se, sover kanske hos Alex nån dag i veckan. Eller inte med tanke på att jag ska bo hos henne typ hela nästa vecka. Vi kommer ha damp på varandra efter den veckan.
Vi (jag & Alex) har fått för oss att vi kanske skulle ta en liten tripp till Västerås under våran vecka som sambos för att titta in hos tatueraren och göra våra tatueringar som vi alltid tjatar om men inte har fixat än. Få arslet ur vagnen helt enkelt! Vet inte riktigt helt säker vad jag ska göra för tatureing men det lutar mot ett tvillingtecken i nacken eller 3 st stjärnor på vaden eller på skulderbladet. Får se helt enkelt.


Kanske?

Läser en helt störd bok just nu. Mötley Crue - The Dirt. Helt vrickad. Man typ sitter och tänker "säkert. omöjligt at allt det där har hänt". Men grejen är att det är nog sant, nästan allt iallafall. Men grejen är den att den är ju riktigt bra! Storyn är bara biografi men upplägget är smart och det är så bra skrivet. Det känns inte som att man läser en bok utan som om man kollar på en film. Fast det var inte så smart att läsa den som pocket. Lte jobbigt eftersom den är typ 600 sidor lång och det är inte så lätt när tyngden från massorna av sidorna får boken att slå ihop sig när man läser.
Men den är som sagt grymt bra så det är värt det!


Nu har det blivit en hel jävla bok på bara massa ordbajseri igen. Men den som orkar läsa får väl göra det och orkar man inte så synd för den då.
Men fan va nice det är att ibland bara sätta sig ner framför datorn och bara skriva av sig om allt möjligt.

Popcornen väntar. Klart Slut Over & Out. PEACE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där boken läste Bide förut också, fast jag vet inte om han fattade nåt för han läste den på engelska. :P

2009-02-16 @ 21:30:20
Postat av: alex

den där boken har Bide också läst. vet inte om han nånsin läste klart den för den låg på hyllan vid sängen i säkert över ett halvår. :P gör det säkerligen fortfarande. o det där med att tagga sig v.9 känns jävligt värt alltså!

2009-02-16 @ 21:34:53
URL: http://b00tyshake.blogspot.com
Postat av: Anonym

lördag - flumma med Sara. taget! :D

2009-02-17 @ 15:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0