top design

Här sitter jag framför tv och kollar på top design. Har aldrig sett programmet tidigare men det är typ som projekt runway fast med inredning. Gillar sånna program så jag är glad. Tyvär blir det en seg kväll hemma i Hnäs eftersom jag ska städa i sporthallen vid 22. Vill egentligen hitta på nått kul men va fan ibland måste man ha tråkigt också. Imorrn blir det skoj iaf. Flum med Alex står på schemat och det vet man aldrig vad det innebär. Vi får se vad vi hittar på.
Nu är det reklam. Inte lika kul. Men filmen som det är reklam för just nu verkar bra. Bedtime Stories. Den kanske man skulle se. Har lite svårt för Adam Sandler. Han kan bli lite för mycket och är lite för lika i alla roller. Fast i Benknäckargänget är han riktigt bra!

Syrrorna är hemma ett tag vilket bara betyder en sak. Problem. Jag och Emma har redan boxats och så tjabblar vi om allt. Mycket snack om vad som vart på P3 under dagen. Synd att jag inte lyssnat på P3 idag då så jag inte hänger med ett shit. Men nu ska jag försöka hänga med i diskussionen om facebook och gnällkärringar.

Klart Slut Over & Out. PEACE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0