uttråkad

Jag är så rastlös! Sitter bara och väntar på att klockan ska bli typ 15.10 eller nått så jag kan ta bilen ner till station och ta tåget till Etuna där jag ska sola med Alex. Ska bli så skönt att sola! Har sagt att jag skulle göra det jätte länge nu men inte tagit tag i saken men idag så är det inplanerat. Tyvär har jag en liten börda på mina axlar. Har sam-prov på måndag och har inte börjat plugga än. Hade tänkt att jag skulle göra det idag innan jag åkte till Etuna men jag råkade hamna framför datorn istället och kollade på Gossip Girl. Sjukt bra serie men jag måste faktiskt få VG på det här provet.  Helst skulle jag ju egentligen vilja ha MVG men jag vill inte hoppas på för mycket nu när jag inte ansträngt mig så mycket. Men nu är det som det är. Ska bli skönt att sola och sen får jag fixa pluggandet ikväll och lite imorrn också. Inte så kul att plugga på en lördagskväll men ibland får man offra sig. Borde hinna plugga ganska mycket imorrn fast vi ska träna med projektgruppen. Får gå upp tidigt och sen får dom som åker med mig förhöra mig lite under vår ca 1/2h långa resväg.
 
Iväg mot (fejk)solen! Klart Slut Over & Out. Peace!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0