vad ska man hitta på nu då?

Sitter i skolan och knaprar riskakor. Har håltimme eftersom sceniska är inställt idag. Skönt men smått långtråkigt. Men riskakorna är goda iallafall.
Igår var en av de mest ovärda dagarna i hela mitt liv. Hade sovmorgon(+att jag skippa mentorsmötet) så jag åkte från Hnäs halv 12 och kom till skolan runt 13. Hade då samlektion som viasade sig vara den enda för dagen eftersom svenskaläraren var sjuk. Fick vi reda på efter att ha settat och väntat på henne ett litet tag. Så jag tog tåget hem vid 15.30 och bestämde då under färden att jag åker hela vägen till Hnäs istället för att hoppa av i Etuna och dra till dansen och sitta och vänta där i 2h. Så jag drog hem och käkade lite frächare mat än jag hade med mig i matlådan och hann även fika lite. Så fick jag köra in till dansen och räknade ut att jag skulle komma lite försent men enligt mig var det bara bra för då skulle jag missa uppvärmningen. Men när jag väl kommer har dom inte gått in i salen än så jag fick ändå vara med på hela fyspasset. Gick väl bra och så men det är bara det att jag är så jävla slö. Men nu är jag en jävel på sittupps(hur man nu skriver det) iallafall. Gick väl helt ok på resten av träningen också men sen skulle jag då köra hem med Ingela och Alex i bilen. Och dom gjorde stor sak av att jag brukar påpeka att jag kört som en idiot så dom var nog lite smått skraja. Slapp tillsalut Alex så då kunde jag slappna av och körde hem till hålan lugnt och säker. Höll tillochmed hastighetsgränserna XD Ingela överlevde och jag kom tillslut hem där jag fick äta mina supergoda mackor för att slänga mig in i duschen och tillslut somna relativt snabbt. 
Ännu en hel bok om en dag om mitt liv. UNdra om någon skulle läsa den. "En bok om Sara. Livet i största allmänhet med flum och idioti."

Klart slut over & out. PEACE! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Sara - flumis, latis och muppis :P

2009-02-03 @ 22:53:39
Postat av: Ellen

Jag skulle ju skriva din biografi, "Sara - Mitt liv som sjögräs"!

2009-02-05 @ 22:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0