en dag i taget

Sitter i skolan och borde skriva loggboken för projektet. Men det finns så mycket annat som är mycket roligare. Vet inte ens vad jag ska skriva för jag minns knappt vad vi gjort men det är väl bara att ordbajsa lite så blir det bra.
Längtar till på fredag för då blir det äntligen helg igen. Inget mega speciellt som händer men tycker bara att det är så skönt att inte behöva göra något speciellt. Kommer förmodligen åka till Johanna på lördag men hon åker till Åre på kvällen så jag åker hem igen på kvällen men det är skönt att bara åka sådär över en dag. Måste plugga också. som vanligt... Har religionsprov på tisdag och måste jobba med matten för om jag vill ha VG i kursen måste jag få VG på resten av proven. Ska träna på söndag men lär väl inte inte vara seriös eftersom det är lite friträningsaktigt.

Men jag orkar inte tänka så mycket på plugg så ni skiter jag blanka faan i de!

Var på bio i fredags med Michis. Kollade på "Benjamin Buttons otroliga liv". Var jätte bra men lite för lång. Det roliga med det hela var att eftersom jag måste gå upp kl 5 på fredagsmornar så var jag lite lagom trött på kvällen och lyckas somna på bion när det typ är en 1/2 timme eller något kvar. Och eftersom jag är förkyld så snarkar jag lite när jag somnar. Så helt plötsligt får jag en armbåge i sidan och Michis kommentar "Sara, du snarkar!". Döskoj! Jag skyller på sällskapet....hehehe XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0