in your face!

Bara för att Michis tjatar om att jag aldrig uppdaterar så tänker jag göra det 2 ggr idag. Bara för att! Shit vad den människan kan få mig att göra saker bara genom att tjata. Vilken makt!

Har lite smått damp. Har jävligt stor lust att möblera om i mitt rum, men tyvär är det inte så lätt. Man kan inte möblera på så många olika sätt. En liten förändring skule räcka men bokhyllorna sitter fast i väggen, sängen får inte plats någon annanstans än intryckt mot väggen och skrivbordet med datorn kan inte heller röra sig spciellt långt. Det kanske skulle räcka om jag städade för en gångs skull? Det är ju då inte min favorit sysselsättning men när jag tittar mig omkring kan jag konstatera att golvet är i stort behov av att dammsugas. Men det är ju såå tråkigt att städa! Och det ska vara mitt jobb...men då får jag faktiskt betalt för det, så då är det inte lika hemskt.

Snart ska det väl dukas fram lite kvällsfika. Sitter bra en sån här dag då jag bara har haft dans. Det är syrran som bakade förra veckan och eftersom hon bakade dom här så ska dom stanna här. Mohahaha! Hon får väl börja baka i sin lägenhet om hon vill behålla det hon gör. Helt grymt goda bullar iaf! Saknar faktiskt Emma lite. Det är så tyst här hemma och jag har ingen att bråka med när inte hon är här.

Jajaja...ska väl ta tag i mitt liv...
Klart slut, over & out. PEACE!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gör tvärt om mot vad folk säger istället. Vilket Kristoffer märkt och utnyttjar rejält vid det här laget.



Fan vad kul att ses på lördag! Yay! Latte! Yay!

2009-01-22 @ 13:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0