konstigt

Idag ska jag vara jätte duktig. MÅSTE plugga religion, åker till Etuna där det blir lite snabb shopping och 1h dans. Rummet ska städas mycket grundligt och så måste jag lösa kommande veckans problem. Måste fixa pengar till bussen också. Får inte glömma det!!!

Måste faktiskt shoppa idag. Måste ha tag på lite baskläder och då mest ett svart och ett vitt linne med tunna eller inga axelband. Måste ha det som jag kan ha nerstoppat i jeansen (låter smått töntigt i know) när jag har det. Är då tyvär nickelallergisk och får sånna jävla utslag på magen av knappen på jeansen och spännet på skärpet. Så nu ska jag testa att ha linne mellan metallen och huden som jag då kan ha under tröjan jag tänkte ha just för dagen. Förhoppningsvis kan mina utslag då försvinna och min mage se normal ut igen.
Måste shoppa annat också men linnen är prio 1.

Var hos Sis igår. Så skönt att bara komma iväg så där för en dag. Hade inga speciella krav för dagen utom att hinna med tåget hem. Så vi gick i lite affärer, chillade (och diskade!) hemma hos henne och åt monsterfika.
Så himla underbart fika ställe. Muffinsslottet eller något liknande heter det och där får man muffins för pengarna. Tyvär märker man inte att man faktiskt inte orkar hela fören man ätit upp hela. Men gott var det. 


Ska börja plugga nu. BLÄÄ på det!
Klart slut over and out. PEACE!

Kommentarer
Postat av: alex

jag lämnade in två anmälningslappar idag - en för dig o en för mig. basåruvet! tävling snart, gillar't. ;D

2009-01-26 @ 00:34:44
URL: http://b00tyshake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0