nostalgi

Vad jag längtar tillbaka! Sitter och lyssnar på massa Panic at the Disco musik och får massa nostalgiska minnen från konserten förra året i februari. Fick tvinga med Ellen och betala hennes biljett bara för att ingen av mina kompisar gillar dom. Vilka puckon!

Har sån överskottsenergi så jag inte vet var jag ska ta vägen! Borde kanske träna men jag känner inte riktigt för det. Har ändå dansat ca 3 timmar idag och typ 5 timmar igår och massa timmar måndag och tisdag också så nu får det räcka. Plus att det är dans imorgon också. Så nej jag tänker inte träna ikväll! Men har lite annat att fixa så kanske ska ta och göra det. Typ plugga, leta reda på vissa specifika klädesplagg och packa. Och självklara planra lite för att få mitt liv att gå ihop. Men whatever!

Att kolla på film skulle ju annars vara skoj. Vill se The Love Guru. Har redan sett den 2 ggr men den är ju så jävla bra helt enkelt. Har man inte sett den måste man se den.



Annars finns ju Sthlm Boogie som är askul.
Men nej idag har jag inte tid att kolla på film. Ta tag i livet var det som gällde.

Klart slut, over and out. PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0