såå glad!

OK jag måste sluta använda dubbla bokstäver. Men jag är verkligen så jävla glad att det inte går att beskriva med ord! Markus Krunegårds konsert har flyttats till den 27/2. Så då kan jag festa på annat håll i helgen och ändå kunna gå på konserten! Allt löste sig till min fördel och jag kan se fram emot en grymt rolig månad. I februari ska jag alltså på 3 konserter och lite anat skoj är också inplanerat.
Nästa vecka fyller en kompis 20 år så vi ska ut och fira henne på onsdag (4e). Förhoppningsvis helt ledig på torsdagen (5e). Konsert den 17e och 21a. Lov i en hel vecka som avslutas med Markus Krunegård konserten den 27e och tävling den 28e. Faaaan va skoj jag ska ha!

Klart slut over & out. PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0