seriöst

Måste fixa designen på bloggen. Den är såå tråkig! Men jag kan inte sånt tyvär. Måste ha hjälp. ALEX! Du borde kunna. Så nu har jag bestämt att du ska hjälpa mig och du har inget att säga till om.

Har sovmorgon. Börjar kl13.00 typ men tåget går 11.26. Inte missa! Måste tyvär stressa från station till skolan. Tar kanske bussen då brukar man hinna. Men jag vill egentligen inte åka buss! Men vad ska man göra...
MIssar Markus Krunegård-konserten på fredag då... Är så jävla arg för det! Går inte ens att beskriva med ord! Visste om konserten redan i december och bestämde då att den ska jag gå på. Men jag visste även att jag hade föreställning dagen efter men det verkade som att jag skulle hinna ändå. Fast sen vartdet då rep på fredagskvällen och så måste jag vara i skolan redan 11 på lördagen. Så lite stressigt och jag pallar inte stress nu. Så jag ska sorge-festa i Västerås ist. After Work på Blue Moon Bar med Carola och sen kanske en liten sväng till Konrad. Blir nog också skoj men ville sååååå gärna på konserten.

Men jag får ändå gå på konsert den 17e så det kompenserar lite. Ellen betalar biljetten bara för att jag ska följa med. Sånt gillar jag! Ska vara "sjuk" den dagen. Det är en tisdag så jag missar 3 h dans så jag kommer ha såååå mycket att ta igen. Jobbigt men det är värt det!

Ska snart ta och cykla till tåget. Orkar inte. MIndre än ett halvår kvar nu så det är bara att ta sig igenom de.

Klart slut Over and out. PEACE!

Kommentarer
Postat av: alex

jag håller med dig, din blogg är DÖtrist! :P

2009-01-29 @ 00:03:11
URL: http://b00tyshake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0