so much to do so little time

Här sitter jag och lyssnar på underbar musik av Markus Krunegård. Favoriten just nu är "Den som dör får se". Blir kanske ett besök på RAW den 30 Janari när han spelar där men det beror på om Hanna ska firas då eller ej. Och om någon vill följa med mig förstås...

Vet att det är jätte länge sedan jag skrev men har inte haft tid eller ork. Händer så mycket i mitt liv just nu så det blir inte så mycket tid över. Skolan har börjat igen och det var verkligen med en kickstart! Prov snart och full rulle på matten. Dessutom tar projektet mycket tid. Snart är det dax. Den 11 mars visar vi upp föreställningen. Längtar så mycket!

Tyvär har jag varit sjuk och smittat ner alla i min omgivning. Blir så otroligt rastlös! Har ett sånt sug efter att dra iväg och springa, men nej det får man inte när man är sjuk. Men nu veckan som kommer ska jag börja på träna på riktigt igen. Dansen drar igång igen och självklart är det massa dans i skolan. Utöver det ska jag ut och sprina för det saknar jag så mycket och sen ska jag köra lite på crosstrainern som vi äntligen fått hem (men som kommer försvinna snart också).

Har shoppat väldigt mycket den senaste tiden och det märks tyvär i plånboken. Men jag ångrar inte en enda grej jag köpt! Allt handlar om prioriteringar och nu prioriterar jag kläder och väskor.


Den randiga är en längre cardigan som kommer från stadium. Har kostat 299, jag gav 75 kr.
Den grå/svarta är en lite baggy cardigan från JC. Korta ärmar och luva. Har kostat 499, jag ga 125kr.


 Brun skinnaktig väska fån Wedins. Har både handtag och en längre axelrem. Har kostat 399, jag gav 125kr.

Armband från Indiska. Gav 29 kr för båda.

skivor mm
Block. DVD: Pianot. Letat efter jätte länge. 25 kr(!) på Åhlens. CD: The Calling och The Thrills. 20 kr st. Allt från Åhlens.

Till Johanna: Några av de senaste kapen. Finns fler men du skulle bli så avis om du fick se alla på en gång XD.

Ska ta tag i lite plugg nu så man får det gjort.
Klart slut, over and out. PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0