12 juli

Snart är det mitten av juli. Då är det inte långt kvar tills det blir augusti. Augusti borde gå ganska fort med iallafall en veckas jobb och sen fixa massa om jag lyckas få tag på egen lägenhet. Annars blir det att hjälpa Johanna & Kristoffer när dom väl flyttar. Sen är det september och då börjar, enligt mig, hösten på riktigt. Shit vad jag tjatar om hösten! Men jag gillar verkligen årstiden. Då blir det kyligare och i övrigt pissigare väder så man har all rätt till att stanna inomhus och mysa, kolla på film, sätta sig på ett café och dricka latte och hitta på massa annat där man umgås med folk. 
Men först vill jag att det ska bli 24 juli så jag får lön. 25 augusti är också lockande då den stora lönen kommer. Vaddå ha pengabegär liksom...

Det är tur att jag av ren vana sätter mobilen på ljudlöst när jag ska sova annars hade jag vaknat först halv 1 av mess från Johanna och sedan halv 2 då Emma fick för sig att skicka sms om att jag inte behövde hämta henne. Som jag ändå inte hade tänkt göra. Snällt av mig...

Lite btw sådär...hittade precis en grym cover på Lithium som från början är gjord av Nirvana.

Imorrn börjar andra arbetsveckan. Dumt av mig att ha nedräkning tills jag slutar jobba för även om veckorna går fort kommer det bli jobbigt vid något tillfälle. Det blir det alltid men förra veckan jobbade jag totalt kanske 8 veckor och klarade mig galant så att jobba 5 veckor ska inte vara några problem. Och en av dessa 5 veckor har redan flygit förbi.

Yeye. Nog om mitt tjat om hösten och jobbet. Ska kolla klart på Bravehart så har jag sett en till film man ska se innan man dör. Med tanke på att det är 1001 filmer i boken + att jag vill se massa andra filmer som inte finns med så har jag lite att jobba med. Men det ska nog inte vara några problem. Eller?

Puss&Gull alla underbara människor!      

Kommentarer
Postat av: michis

tycer den där boken har lite dåliga filmer i sig.... borde innehålla typ ice age, baksmällan osv ;)

2009-07-12 @ 21:30:15
Postat av: alex

"förra veckan jobbade jag totalt kanske 8 veckor"...hur fan fick du ihop det? :P låter lite stressigt. xD

2009-07-12 @ 22:19:03
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: Ellen

att hitta lägenhet är en stor pain in the ass

2009-07-13 @ 01:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0