Beirut - Elephant Gun

SÅ UNDERBAR LÅT!!! Och grymt vacker video till. Har man lite tid att fördriva ska man lätt tuba Beirut - Elephant Gun. Videon är den vackraste jag sett!

Nu när man är lite halvt vuxen sådär(jobbar, lagar mat och pysslar hemma) så är man lätt lite seg när klockan börjar närma sig 8. Och vad sänds då på tv en tisdags i juli? Jo Allsång på skansen! Ganska mysigt program när man är lite lagom seg. Den största orsaken till att jag ville se programmet var att Timo Räisänen skulle vara med men fast han var typ först ut så satt jag kvar i min fåtölj och kollade hela progammet. Och det var det värt! För jag visste att krunegård skulle vara med men jag trodde att han redan varit med och att jag då hade missat honom. Men nej då, han ska vara med nästa vecka! Så det blir att bänka sig framför tvn. Har tillochmed lagt in en anteckning om det i mobilkalendern.

Så jävla tungt att jobba nu. När man vet att det börjar närma sig slutet och man bara räknar ner dagarna. Har väldigt svårt att kliva upp ur sängen när väckarklockan(mobilen) ringer. Har fått vanan att snooza i typ en kvart. Inte bra.

Nä nu är jag jättetrött. Dax att sova och imorgon ska jag ut till Tina och hennes mupp. Dom bjussar på tacos och sen blir det film eller massa avsnitt av Futurama. Grymt underskattad serie!
Men puss och go'natt iallafall!


Kommentarer
Postat av: alex

jag och Michis kollade på den där videon bara för att se vad det var, och vi började bara garva. den kändes så oseriös hela grejen. :P

2009-07-29 @ 18:15:26
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0