home and away

Har kommit hem från Sthlm nu. Oj vad kul jag har haft det! Längtar så jävla mycket tills jag får flytta dit. Kraven på lägenhet har blivit värre tack vare igår. Nu finns tillgång till takterass inne i city med på kravlistan.
Som det ser ut nu blir det dans till hösten iallafall. Om inte folk bangar såklart. jag och Johanna har snackat om att dansa något och nu har vi bestämmt oss för jazz och balett men nu fick vi med oss J's pojkvän och en kompis till honom men jag tor faktiskt dom 2 komer banga. Jävla chickens XD

Men ikväll är det mot etuna som gäller. Ferre hos johanna och hennes kille. Vi skulle tydligen komma dit mellan 7 & 8 men mitt tåg kommer till stan tio i 8. Woppsie! 

Yeye. Måste börja göra mig iordning. Är inte så jävla fräch efter att blivit dränkt i öl.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0