lino & polly

För att förklara det förra otroligt korta inlägget lite. Just den här veckan jobbar jag lite extra då det är golvvård på ett ställe där vi städar. Så utöver min vanliga arbetsdag mellan 7 och 15 jobbar jag även mellan 15 och 21, vilket inte är mig emot eftersom det blir extra pengar. Så nu har jag jobbat så igår och idag och ska även jobba imorrn men imorrn kommer jag nog sluta lite tidigare då jag intehar blivit upplärd i fönsterputs. Nog för att jag kan putsa fönster men dom har sina speciella system så jag är mer ivägen än vad jag är till hjälp om jag ska lära mig det nu. Men lite övertid iallafall.

Fick ett mail från grönan om att jag hr möjlighet att få jobb där i augusti och september. Sökte sommarjobb där men fick inte det men nu behöver dom personal så jag skulle anmäla om jag är intresserad eller inte. Tyvär måste jag skriva att jag inte är intresserad då det nog kommer krocka en del med skolan men om jag skriver på rätt sätt kanske man kan trixa till det. men jag tror tyvärr inte det.

Nu ska jag äta och chilla lite framför tvn innan jag slocknar helt och hållet. Men Puss och Go'Natt allesammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0