Nedräkning

Imorgon börjar sista veckan i juli. Det gillar jag skarpt för då är de snart augusti. Räknar ner till uppropet, till sista dagen på jobbet och till allt! Har hittat en lägenhet så nu hoppas jag på att ködagarna på den inte ska gå upp. Vill ha! Allt skulle känns mycket bättre om jag visste att jag hade en lägenhet. Men förelersenare får jag allt tag på en.

Om min kära lilla familj kan bli klara snart så ska vi åka till malmamarken. Inte för att det brukar finnas så mycket roliga grejer där men det är kul att bara gå runt och chilla och kolla på folk. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: alex

känner lite bläää för dig just nu. dra iväg till Sthlm sådär...gillar't inte. speciellt inte när jag o Michis är fast i den här hålan.

2009-07-26 @ 21:14:22
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0