Nilecity 105,6

Shit vad jag har garvat ikväll! ville inte ha spagetti och köttfärssås till middag så jag drog till Emmsan istället då jag hört ryckten om köttfärspaj. Mums! Fast jag var tvungen att hjälpa till att baka hallongrottor och såklart diska allt. Men jag ställde såklart upp för min kära syster när hon så spontant bjussar på finmiddag. Blev att käka framför tv som inte har några kanaler så man endast kan kolla på film. Och eftersom jag inte hade sett Nilecity var det inget snavk om saken. Det är här garvandet kommer in i bilden. Sånna jävla bra kommentarer och helt grymt kul nästan hela tiden.

Fick lönebeskedet idag. Positiv överaskning.

Löfte till Michis för att hon knappt kommer ihåg hur jag ser ut ;). Jag kommer till Etown någon dag. Får min lön på fredag så någon gång efter helgen borde jag kunna titta förbi.

Borde försöka sova snart. Puss&Gull

På tal om ingenting. MIna discoskor var totalt kassa som springskor. Så nu måste jag köpa nya springskor för dom jag har kommer snart gå sönder. Inte konstigt precis men blää! Det kostar ju pengar.


Kommentarer
Postat av: michis

hallongrottor!!!

2009-07-20 @ 22:09:09
Postat av: alex

bra att du sa det om skorna. då behöver inte jag testa och slita ut mina i onödan. :D

2009-07-20 @ 22:30:56
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0