nothing

Fuck! Skrev ett inlägg men råkade klicka på nått så allt försvann. Det märks att jag inte är van med bärbara datorer. Just det. Jag sitter  med en bärbar i mitt knä, men den är bara lånad. Tyvärr.
Så eftersom jag inte orkar skriva om allt jag redan skrivit så nu blir det bara lite allt möjligt.

Just nu längtar jag megamycket till hösten. Älskar när det är lite pissigt väder, är väldigt nyfiken på vad jag egentligen gör i höst, torsdagsfika med kakor från nya kakburken, dansa utan krav och bara för att umgås och ha kul. Visst har jag haft kul på dansen innan också men nu blir det något nytt. Och jag tror att det som jag behöver. Bara ändra massa och börja om. Typ iallafall.


Nu orkar jag inte med att datorn krånglar mer så jag skriver när jag sitter vid min egna. puss & gull

Kommentarer
Postat av: michis

om det är pissigt väder du gillar med hösten så är väl en svensk sommar inte heller så tråkig ;)

2009-07-09 @ 20:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0