Oj vad jag var söt!

Hehe...Ja vad kan man säga. Gamla och nya skolkort och oj vad man har förändrats genom åren. Från att ha varit blond till ha rött hår i olika nyanser till lite mer brunt till megablont till kolsvart. Kort hår med skarpt avkapad lugg, långt självfallslockigt kapat till axellångt för att kapa av det helt och få kort asymetrisk frisyr. Megaknubbig till lite smalare för att återgå till att vara mullig för att hålla sig där. Och vilka kläder sen. Fan vad har man haft på sig! Tyckte säkert att jag hade assnygga kläder just då men nu i efterhand när man hittat sin egen stil. Oj alltså. Men nu är det förändringar på G igen. Håret ska klippas i annorlunda frisyr och blonderas för att kunna bli brunnet. Just det, Alex och Michis, jag hade tänkt att ni kunde hjälpa mig med det. Bara så ni vet. Och i klädesväg håller jag mig till min stil och det som är "jag" bara att jag ska köpa det i några storlekar mindre. Förellersenare iallafall. För nu jävlar! När jag börjar om på nytt ska jag klara det här och klara av hela vägen till målet. Vägrar misslyckas igen.

Den kommande tiden ser iallafall ljus ut. Jag vet vad som händer och sker nästan varje dag. Fram till den 7e vet jag att jag jobbar varje vardag. Förhoppningsvis får jag kanske jobba en vecka till. Kanske inte en hel vecka till men några dagar iallafall. Det återstår att se. ästa helg som är 31 juli-2 aug har jag lovat att komma till etuna. Är det hela helgen som gäller eller? Jag slutar vid 12 på fredagen och ska bara hem för att träna och duscha och sen kan jag ta tåget till stan om ag inte får sno bilen. Alex och Michis, ni får säga hur det funkar för er. Hela v.34 kommer jag vara ett nervöst nervvrak då uppropet är på fredagen. Sen är helgen öppen för förslag. Festa i sthlm kanske? Måste kolla om det är möjligt. Sen på måndagen börjar det på riktigt. Eller ok, behövde nog inte vara  skolan varje dag och så ska jag hjällpa J&K att flytta. Och sen är väl livet nästan helt igång. Får se när man behöver flytta sig själv. Men allteftersom rullar den nya vardagen på.

Helt onödigt och oviktigt för alla andra hur mina dagar är uppbokade men jag behövde nog bara få ut alla datum och all planering ur huvudet. Inlägget är väl delvis till er, Alex och Michis eftersom ni är medräknade på det mesta vare sig ni vill eller inte. Men puss och adjö. Nu ska jag kolla på film och fortsätta försöka få ihop livet.

PS. Nu har jag iallafall glas till alkoholhaltiga drycker. Öl-, vin-, grogg-, och shot/snapsglas. Me like very much! 


Kommentarer
Postat av: michis

jag har iaf inget planerat :D vilken tur att du har "alkoholglas", men vad gör du om du vill ha ett glas vatten mitt i natten ;)

2009-07-21 @ 21:53:31
Postat av: alex

den 31:a jobbar jag 7-16, är hemma senast 16:30. kan ju alltid ge Michis min extranyckel så kan ni droppa in när ni vill. it's up to you.

2009-07-21 @ 22:38:32
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0