Semesterångest

BLÄÄ!!! Bara helgen kvar och sen väntar 5 veckor med slit. Gillar mitt jobb men det är just det att jobba. Jag känner liksom inte för det. Gillar det här livet jag lever just nu med grillkvällar, små spontana utflykter och att umgås med härliga människor. För det är just så jag är. Spontan, social och lat. För att ta vara på helgen på bästa sett så blir det först Södertälje för att lyssna på ex-jobbs redovisning, vidare mot Sthlm för att bara hänga och umgås för att chilla ute vid Långholmen på kvällen och försöka höra så mycket som möjligt på spelningen som är ute på den lilla holmen. Snålspelning kan man kalla det. På lördag bär det av till Etuna för att festa. Söndagen kommer nog mest ängnas åt att ha ångest. 

Kör med min vanliga: RANDOM PICS


 Skruva upp flagga kl 2 p natten efter några öl och stå på en sne stege.


En lyslarv! Helt stört vad grönt den lyste.

Kommentarer
Postat av: alex

där kom du fan på nåt! verkligen inte vad jag hade tänkt, men fan, nu kanske man ändrar kurs till Gränna då. ;D

2009-07-02 @ 23:40:59
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0