Torsdag

Har märkt att jag allt mer börjar använda dagsnamn som rubrik. Vad har hänt? Måste börja bli bättre på att komma på klatschiga rubriker helt enkelt. Det får bli morgondagens mission. Om jag hinner vill säga. Kommer ha fullt upp att leka med min plasthink på stranden. Blir en liten tur med familjen till Trosa där mommo har husvagnen i några dagar. Så Macke och Simpan är där med henne. Så bad, sol och glass efter en väldigt kort arbetsdag. Tyvär kommer jag inte få jobba så länge imorrn då vi typ inte har något att göra men eftersom jag jobbat så mycket kväll utöver det vanliga så gör det inte så mycket. Först sa min chef att jag skulle vara ledig imorrn men jag lyckades få jobba. Man vill inte missa sina timmar som översätts till pengar. Om man kan säga så. Kan man nog inte men jag gör det ändå.

Med tanke på att jag nu ska plugga i Flempan så har mamma påbörjat sitt uppdrag "få mig bo kvar hemma ett tag till". Hon har sant i att tar lika lång tid att åka från Flen till Flempan som från någonstans nära sthlm's city till Flempan. Men jag vill så gärna flytta till en lägenhet som bara är min. Mitt första egna hem liksom. men med tanke på att jag inte har någon lägenhet än och jag kommer få sova på en madrass hos J&K i början så har hennes resonemang en del smarta vinklar.

Letar för fullt efter en laptop men ingen är perfekt! Vill ha en som funkar bra till plugg, kolla på film&liknande och chilla på internet med. Tänkte ha bredband från 3 för det har jag hört är bra men en dator att ha bredbandet till är lite smått klurigt sådär. Har hittat en men den säljs inte med Vista Home Premium som jag vill ha. Kanske säljs någonstans men inte där jag kollat(elgiganten,siba,expert) och jag kan inte komma på någon annanstans dom säljer laptops.



Klockan har visst redan blivit mer än 21 så det börjar snart bli dax att sova. Tyvärr tror jag inte att jag kommer kunna så lätt idag då jag inte är tillräckligt trött. Men tillslut så. Eller så sover jag på stranden imorrn bara.
Puss&Gull Darlings! 


Kommentarer
Postat av: mixan

har också "komma-på-rubrik-torka"



btw, så kan jag rekomendera min laptop ;) fungerar fint!

2009-07-16 @ 21:17:10
Postat av: alex

kolla på pricerunner.se för att se vart dom har bästa priset. där står dessutom alla ställen dom säljer laptops på.

2009-07-16 @ 21:18:29
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0