"Man must dance"

Me Like! Johnossi's skivor är grymma. Lyssnar på dom nu på full volym när jag passar på att städa lite. Har redan varit inne i stan en sväng med Ida & Robin där vi fusk-fönstershoppade. Alltså handlade vi lite. Bara lite smycken. Hittade ett halsband som jag kollat på jättelänge men vägrat köpa innan det blev billigare vilket det var nu. Som taget!


Stannade til hos m&m på hemvägen för att berätta att jag kom in på högskolan. Tror mormor blev jättestolt över mig. Hon blir alltid glad och stolt när det går bra med studierna. Fick muggar av dom som jag skulle ha fått ändå förellersenare men nu när jag ändå var där fick jag dom idag.


Tackade ja till Ekonomi,teknik,design-programet. Och till alla program jag kom in som reserv på men funderar på att ändra för just nu känns det som jag verkligen vill gå e,t,d så varför tacka ja till något annat? Nu måste jag bara hitta en lägenhet men jag har J&K ifall jag inte skulle få tag på en lägenhet innan jag börjar. Men vill helst hitta något eget då jag inte vill vara till besvär för dom. Det är endå deras första lägenhet tillsammans.

Just nu känns det som att dom kommande 4 veckorna med jobb kommer flyga förbi nu när det händer så mycket och jag har så mycket grejer som måste fixas. För den här veckan har gått superfort och då har det ändå inte varit något speciellt förutom små utflykter vissa eftermiddagar/kvällar.

Ska försöka bli klar med städandet nu för senare blir det stavgång med Ida innan middag bestående av mammas supergoda tacopaj för att sedan megasega framför filmen "Pelikanfallet" som är baserad på boken med samma namn av John Grisham som jag läst.

Puss&Gull!!!


Kommentarer
Postat av: alex

Pelikanfallet, vafan är det?!

2009-07-11 @ 18:03:39
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: michis

trodde du var anti stavgång efter idrotten i skolan :D

2009-07-12 @ 12:23:18
Postat av: Sara

Boken och filmen heter Pelikanfallet för att fallet dom löser får det namnet.

Tänkte ge stavgång en ny chans men Ida kände inte för att gå ut och gå så vi struntade i det.

2009-07-12 @ 12:32:58
URL: http://bachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0