Vad är det för dag idag?

Är helt lost. Det känns inte alls som torsdag. Ingen dag den här veckan har känts som att det var den dagen. Om man kan förklara så. Men nu är det torsdag och det kan man inte göra någonting åt. Inte för att det gör mig något för då är det fredag imorgon(smart där) och då kommer Johanna hem över helgen. Så det är familjmiddag som gäller med bara vi systrar och m&p. En liten tur till malmamarken blir det väl av rent taditionella skäl. Ska höra med Tina om hon ska med. 

Får lön imorgon vilket jag gillar något enormt mycket. Om jag får lånar jag kanske bilen på lördag för att åk in till elgiganten där jag genom reklambladet vet att dom har en elvisp för 99 kr. Billigt och bra! Om jag inte hittar ett billigare alternativ på strykjärn får jag svänga förbi elon också där det fanns ett för 179 kr. Kanske klarar av att komma billigt undan efter allt. För möbler skulle inte vara något problem. Johan hade ingenting emot att bidra med möbler. Men jag antar att han har en baktanke om att han ska ha en sovplats där om han inte orkar pendla någon dag. Men det kan han fetglömma! Men han får gärna bidra med möbler ändå! 

Förhoppningsvis är maten klar snart. Får lax och potatis. Gillar som faan! Lite av favoritmat skulle man nog kunna säga. Ska upp till Emma en sväng också då hon bjuder på namnsdagsfika. Det skulle kanske bli blåbärspaj. Hoppashoppashoppas!

Tänkte köra lite random pics imorrn om jag hinner för det var längesen jag körde med det. Puss&Gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0