What the?!

Nu är jag sådär mega kass på att uppdatera igen! Men igår var jag vid Trosa havsbad hela dagen, kom inte hem fören typ 23 eller nått och idag ar jag varit till stan med mammsen och haft det supermysigt. Skriver om allt imorgon för nu sitter jag bara och väntar på en film. Imorgon beställer jag min dator och fortsätter med livet i övrigt. Kanske åker till Flen och köper salladsbestick också. Men det får man se imorgon. Allt ja vet är att jag startar med min underbara morgonpromenad. Lovely!
Puss&God Natt!

PS. Eftersom det rent tekniskt är söndag nu så har jag namnsdag. Grattis till mig!

Kommentarer
Postat av: michis

vad blev det för dator?

2009-07-19 @ 08:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0