what to do, what to do

Cykla eller springa? Det lutar åt att det blir cykla för jag hatar min skogsstig där jag springer och jag vägrar springa på asfalt. Egentligen ganska dumt att cykla inne på en motionscykel när det är sommar och man kan cykla med vanlig cykel. Men om det är något jag hatar mer än att cykla på motionscykel så är det att cykla på min vanliga cykel.
Kom av mig lite i rensningen av grejer och kläder men nu har jag ätit min första normala måltid på typ 3 dagar så nu är det bara att sätta igång igen. Har en liten livskris. Hatar allt och vill bara skita i allt. Men det funkar inte, så det blir till och rensa och få bort massa gammalt.

Föra över pengar till Alex och sen börja fixa och dona igen då.

Kommentarer
Postat av: alex

skita i att föra över pengar till mig och ha kul för dom istället? tjänster och gentjänster, darling. det blir fler tillfällen.

2009-07-05 @ 18:33:28
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0