and then...

Studenten är över. Firandet av mig likaså. Inga mer presenter att öppna fören ikväll. Närmaste familjen firar mig ikväll. Men vad ska man hitta på? Nu sitter jag bara vid datorn och flummar. Fixar lite med iTunes och försöker förstå det. Alex den galningen gav mig en iPod shuffle i födelsedagspresent. Helt oväntat men fan vad glad jag blev! Och dessutom är den blå! Lovely!
Ska ta och promenera upp till konsum och panta alla flaskor från helgen. Typ bara vanliga drickaflaskor om någon skulle tro något annat. Och man kanske skulle ta sig igenom Twilight också så jag kan slippa bli idiotförklarad av alla människor som påstår att det typ är världens bästa film. Tror inte jag håller med dom.
Imorrn blir det Västerås med Michis och Alex. Och på onsdag bio med samma människor. Den här veckan blir det The Hangover och nästa vecka blir det Transformers 2. Måste ta och kolla 1an igen. Var så länge sen jag såg den.

Det svåraste beslutet just nu är taget. Lilleman ska tas bort innan m&p's semester. Han ser inget så han trillar ner för diken och hans lilla ramp vid trappan hela tiden så han har ont och rör sig knappt. Han vill inte ens ut och gå längre. Så han ska slippa lida och då har vi bestämt att han måste tas bort innan semestern. Han är endå 14 år så han har varit med länge. Skit jobbigt eftersom han typ har varit med hela livet men jag vill inte att han lider.
Fan vad jobbigt det blev nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0