creepy

UschUschUsch!!! Den mest creepy filme på länge. Saw är ingenting i jämförelse. Men har man sett 1an måste man ju se 2an. Vad jag hatar är att jag ändå tycker filmer är bra fast jag typ dör när jag ser dom.
Så det blir väl 2an i helgen då. Men gärna när det är ljust ute så jag inte blir lika rädd. Iochförsig brukar inte det hjälpa så mycket.

The hills have eyes

Har iallafall bestämt mig att mitt konto på bilddagboken ska bort på min födelsedag. La upp några bilder idag och hela konceptet känns jävligt b. Sen jag skaffade fb så använder jag ändå knappt bdb. Just for your information liksom.

När jag började skriva hade jag massa i min lilla skalle men sen bara försvann allt. Så jag får väl sriva sen om jag kommer på vad jag skulle skriva.
Peace out!

Kommentarer
Postat av: alex

hahaha! dina inlägg avslutas alltid med samma ursäkt: allt bara försvann! konstigt hörredu. ;D

2009-06-02 @ 19:10:41
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: michis

no way in hell att vi tittar på tvåan i helgen

2009-06-03 @ 20:35:40
Postat av: CAMIE

Jaa ^^, Vi va bäst :D

2009-06-03 @ 21:48:31
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0