dampdampelidamp

Damp! Megadamp för att vara övertydlig. Alex och Michis är störda och spelar gta och nu skulle dom tydligen baka men står och försöker skrämmas. Dom lyckas inte. Drog aldrig ner till stan för att se John ME och Adiam Dymott. Dom gnällde om att det var för kallt och jag kan ju inte säga att jag lyssnar så mycket på deras musik. Men imorrn är det Fredrik Lindström, Le Mans och Tgr Lou som gäller. Och självklart etuna folkets student. Ska vara med på Martinas klass champagnefrulle. Men jag har inget att dricka men hänger med för Martinas skull. Så segt att man måste vänta en hel vecka innan man får vara med om sin egen student. That sucks! Nä nu ska jag jobba för att dom slänger ihop negerbollar. Yummie! Om dom bara kan slita sig från tvn. Come on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0