framtid vaddå?

Vad allt blir konstigt när man inte har den blekaste aning om hur den närmaste framtiden ser ut. Det enda jag vet någonting om är jobbet i 5 veckor och 2 icke datumbestämda Londonresor. Men mer än det då? Först i juli får man antagningsbeskeden från högskolan. Så några veckor till är min framtid ett stort frågetecken. Det kan bli som jag vill att jag kommer in på en utbildning jag vill gå eller så blir allt ett jävla helvete och jag kommer inte in på någon utbildning och får bo kvar hemma och söka jobb. Kanske skulle ta och skriva in sig på arbetsförmedlingen som säkerhet. Men va fan något vettigt borde jag komma in på. Det måste jag göra. Vill så gärna flytta hemifrån och styra mer över mitt eget liv. Har inga problem med att bo hemma just så men det är bara det att det inte är bara mitt ställe, att man inte bor centralt och att jag behöver förändringar. Det är just förändringar som är den viktigaste delen. Jag har bott på samma ställe sen jag föddes. Samma rum i kanske hälften av mitt liv. Kan knappt möblera om för att ändra något då dom enda ändringarna man kan göra är som att spegelvända allt och det duger inte. Plus att jag redan har gjort det. Får ta tag i det på måndag och försöka hitta på några små ändringar i rummet. Hade tänkt att gå igenom mina grejer för att kolla upp vad som ska med ifall jag flyttar men på ett sätt känns det lite depp om det skulle vara så att jag ska bo kvar. Men någon liten förändring bara så kanske det känns lite bättre.

Har kommit fram till att jag stöttar Alex teori om att man går ner i vikt när man är depp. Inte för att jag varit speciellt depp men mått psykiskt dåligt har jag verkligen gjort och allt är inte riktigt helt stabilt än. Så att vara depp och psykiskt instabil är fungerande metoder. Vetenskapligt bevisade.

Time to sleep. I'm really tired. Todeloo motherfuckers! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0