fy fan vad jag är bra!

Jahapp. Och nu då. Studenten avklarad med allt som ingår. Champagnefrulle, utspring, åka runt på ett flak, mottagning (dock inte min egen) och festen. Ok, jag har min egen mottagning kvar men den känns lite mer som ett vanligt födelsedagsfirande eftersom det blir två flugor i en smäll, så att säga. Nu måste jag käka frulle(tyvär inte med champagne till) för jag är jättehungrig och faktiskt så är jag en aningens bakis trots att jag inte var dyngrak igår men med tanke på att man drack typ hela dagen lite uttspritt sådär så känner man av det ganska mycket ändå. Men det ärbara att tagga om. Kusinens student idag och sen vidare och hämta Michis på Hnäs station (hon gör en hemvändare) för att dra till ferre i flen och chilla i öltältet. Nä, nu måste jag äta innan jag dör för fan. Puss och Gull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0