Härligt

Vilken härlig dag! Förutom smågrejer som jag stört mig på som att jag inte gick upp förren kl 11 och att jag hade det lite megatråkigt i några timmar så har det varit jätte härligt. Käkade en megafrukost och cyklade typ direkt upp till Emmas place där det vart lite minifika(mashmallows) för att vara tillbaka hemma ganska snart igen för att ligga ute på gräsmattan och sola sönder och läsa i några sega timmar. Plus massa konstiga disskutioner på P3. Lite senare tittar Martina förbi.  Så det blev massa snack om allt möjligt och det gillar jag.
Johanna snackade om tt v skulle käka frukost tillsammans imorrn men jag vet inte om hon minns det. Så man får väl se om man måste upp vid 9. Borde gå upp vid 9 i vilket fall som helst. Jag hatar att sova bort dagarna och speciellt på sommaren. Så det är väl bäst att jag försöker sova så jag klrar av att gå upp innan 11 iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0