namn och fanskap

Shit vad jag har dissat namn i helgen! Först mobbade jag några av Johannas kompisar som enligt mig hade gubbnamn så det satt jag och skratta som faan åt. Eller iochförsig mobbade jag den andra Johannas kompis först. Jag filmade Michis när hon snackade med Johanna i lördags kväll och när jag fick höra vem dom va hos fällde jag kommentaren "vem fan heter så nuförtiden". Låter inte så kul bara såhär men jag och Michis garvade som fan när vi kollade klippet. Jaja mobba namn helg iallafall.
Dagens stora fan-varför-kom-jag-inte-på-det-tidigare-grej är iallafall kollektiv skolk. Mycket bättre att alla är ärliga och inte vill gå på lektionen och då helt enkelt inte gör det. Då och då händer det att man skolkar men att smita från lektionen framför ögonen på läraren var något nytt. Och att Michis inte tvekade var ändå det mest förvånande. Den människan är grymt duktig på att vara där hon ska på utsatt tid men nu är faktiskt skolan över och för att citera "betygen är ju redan satta".

I tidigare inlägg skrev jag att jag skulle ändra innehållet i inläggen till vad jag tycker och tänker istället för vad som händer i mitt flummiga liv. Har ju gått sådär med den saken men innehållet har iallafall varit lite mer varierat. Hoppas jag. Men då och då måste man bara snacka av sig om massa skit. Så nya taktiken är att mixa hej vilt. Bara för att informera likso

Kan inte formulera mig nu så dissa det här. Biljard på gta är iallafall väldigt intressant just nu så jag engagerar mig på att kolla när Alex spelar. Observera att jag inte spelar för som alla säkert vet är jag så jävla kass på tv-spel.
Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0