piller och övriga anti-sjukdomsmedel

FANFANFAN!!! Man ska inte vara sjuk på sin egen student. Jag vägrar! Så nu knaprar jag lite olika tabletter, klunkar te och c-vitaminbrus och ska även gå så långt som att dricka vatten med vitvinsvinäger. Stannar kanske hemma imorgon också för att inte riskera något. Eftersom det är stadsorienteringen imorgon så lär man ju inte ta det så lugnt eftersom det innebär tävlingar. Så det kanske är lika bra att stanna hemma. Vill inte åka dit och bara sitta och vara allmänt tråkig.Nej det är bättre om jag stannar hemma och tar det lugnt, fixar och donar för att vara med på torsdagen då det är mösspåtagning, fotografering och studentlunch. Nu låter det som att jag redan har bestämt mig så det blir nog så. Allt för att vara pigg på fredag.

Med tanke på att jag är sjuk blir det mycket segande framför tv och pågrund av att alla kanaler bara visar sopprogram på förmiddagarna så blev det till att kola på disney channel. Specialdag med fokus på Kalle anka eftersom han gjorte sitt första framträdande den 9 juni 1934. Har jag lärt mig. Men det jag vill komma till när jag skriver om disney är att animationerna har blivit så jävla kassa. Dom gamla serierna och filmerna är nogranna och proffsiga medan dom nya är jävligt b och slarviga. Och framförallt tråkiga! Fast man sett dom klassiska kortfilmerna typ 100 ggr tycker iallafall jag att dom fortfarande är bra men kommer det något avsnitt av någon ny serie byter jag kanal direkt.  


Nu har jag inte lagt ut så mycket random pics på länge så nu tänkte jag ta igen det när jag ändå är så rastlös.
Så.. Random pics

Michis har blivit gta-nörd



Martinas studentskyld



Denna sista bildhar en väldigt rolighistoria om 2 18åringar i en minibuss med en felaktig karta från eniro på resa mot Västrås. Men den ska inte iktigt offentliggöras då dom 2 18åringarna antagligen kommer idiotförklaras fast allt var eniros fel. Men man ska inte chansa på att folk verkligen inser att det var eniras fel så därför är den lilla berättelsen hemligstämplad för alltid (eller tills dom 2 18åringarna blir för fulla och berättar den ändå).

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: michis

håll dig nykter för sanningen om vår road trip får aldrig komma ut XD

2009-06-09 @ 16:41:41
Postat av: alex

GTA äger!

2009-06-09 @ 21:21:52
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0