Planering vaddå?

Det blir aldrig som man har tänkt sig. Idag skulle jag ha gått upp kl 8, gå en promenad, käka frukost och chilla i skuggan, göra rent dubbelgungan(vet inte vad det egentligen heter men det är en mega soffgunga där man har 2 träsoffor mot varandra som gungar) och badat. Vad som verkligen hände var att jag gick upp halv 11, gick en promenad, stannade till hos Emma, åker med Ida och Robin till mormor&morfar utan att ha ätit frulle, badar, fikar med m&m och I,R &E, chillar i skuggan, hämtar en blå damtralla utan pedaler och sadel, meckar med cykeln, börjar baka halv 10, sitter här. Och det var hela mitt liv.  Vad jag ville komma till var iallafal att mina planeringar alltid går åt helvete. Visst har jag hunnit med massa grejer ändå men jag har fortfarande inte gjort rent dubbelgungan. Men egentligen orkade jag inte göra det så det spelar ingen roll. Ok, jag ville bara klaga lite.

Är iallafall glad över att jag bakade. Och att jag fått en blå damtralla. En hel del att fixa på den men det är snart gjort. Har redan fixat pedaler. Så nu behöver jag bara en sadel, byta styre med pappas cykel och köpa nya däck + lite små grejer som lysen och shit.

Måste försöka sova fast jag inte är trött. Ska, och då menar jag det verkligen, upp kl 8 imorrn för att hinna fixa matsäck till dagsutflyckten till Söderköping. Så jag borde typ ha somnat för typ 2 timmar sen för att jag skulle få sova så mycket som jag behöver men det är försent nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0