skrik och panik

Hoppas jag inte glömt något nu. Har jag säkert hjort men isåfall är det nog inte något viktigt. Klänningen är struken och hänger fint på galgen. Allt är typ helt nerpackat. Alkoholen står i kylen. Jordgubbarna likaså. Såpbubblorna framplockade. Borde vara allt. Så nu är det väl bara att platta håret för att det ska vara enkelt att platta imorrn kl.5.30 då jag borde kommit till den punkten i schemat. Men snart måste jag gå och sova också. Ska klara en dag från 05-02. Ok festen slutar 02 och sen är jag inte hemma fören typ 03.30 så jag kommer väl sova runt 04.00. Lovely. Men nu jävlar nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: alex

grattis, grattis! synd att man inte va där. hahaha! xD

2009-06-12 @ 19:47:43
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0