tjoho tjohej

Studentsminkningen planerad. Håret får bli som det blir(ska bara klippas lite). Härligt med lite(ganska mycket) nytt smink bara sådär. Sånt gillar jag! Vet inte varför men jag är lite smått nervös för studenten. Man är mentalt förberedd på allt men det är någonting som gör att jag känner mig lite smått nervös. Och det gillar jag inte.
Men det som ska fixas till den stora dagen(låter ju som att man ska gifta sig eller nåt) är:
*Färga håret
*Klippa luggen så den funkar under mössan
*Fixa naglarna
*Komma ihåg att använda lotion med brunutansol i
Eftersom det inte verkar vara kanon solig väder fast det snart är mitten av juni får jag sänka mig så lågt så jag fuskar lite för att få färg och framförallt få bort bonnbrännan.
Men man kaske ska se till att sova ordentligt också så jag inte blir så hemskt blå runt ögonen som jag typ alltid är och det är det nog bäst att jag ser till att jag gör hela veckan så God Natt!

Kommentarer
Postat av: michis

ja du, är det studenten eller giftemål du planerar ;)

2009-06-08 @ 08:50:08
Postat av: CAMIE

Jag har två andra produkter från lee stafford och dom är super ^^, Hoppas och tror faktiskt att den här är lika bra ;D



Taggat inför studenten da? Bara 4 dagar kvar ;D

2009-06-08 @ 11:03:53
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0