underbart

Bara för att jag har massa grejer att fixa inomhus så är det bra väder just nu. Men det är härligt. Då har jag all anledning till att inte göra någon nytta. Och det gillar jag skarpt. För man ska inte klaga så då skiter jag i alla måsten inomhus och lägger mig ute i solen och läser och umgås med syrrorna. Eller ja, ligger och slöar när dom målar och har sig. Gillar jag också skarpt. Vädret till ära bir det mycket jordgubbar och det har jag inget emot. Verkligen inte.
Det händer verkligen ingenting nu. Bara massa dötid men man behöver tydligen sådanna dagar också. Så jag fortsätter väl ligga på en filt i solen och läser massa tidningar från USA och knarkar jordgubbar. Kan jag lätt leva med.




Någon har hällt diskmedel eller något likande i fontänen i Flen. Emma och hennes jobbarkompis hade länge diskuterat att göra det men det var tydligen någon annan som vågade då dom fegade om det så jävla länge.

Btw. Har jag fått 2 jättenica tshirts, en väska och lite annat smått och gott från New York. Det roliga är att jag hade kollat på en av tröjorna som är från Forever21 samma dag som jag fick den. Så jag fick en liten chock när jag fick tröjan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0