and the winner is...

Självklar så vann jag! Så in your face Ida, som skvallrat för Alex att jag är kass på bowling. Men med lite inte-kört-på-fler-år-tur så vann jag med 169 poäng mot Alex 161 poäng. Utklassning på hög nivå. Så förutom att jag höll på att tappa klotet bakåt och inte hade det bästa siktet lyckades jag slå en strike och en hel del spärrar. Duktiga jag. Tyckte det var riktigt skoj och jag kan inte fatta varför jag inte bowlat de senaste åren. Men nu får jag ta och ändra på det och kanske bowla lite oftare. Då kanske man blir riktigt bra på det också.

Eftersom det inte blev något Saw-marat on igår blir det de nästa helg istället. Efter mitt högskoleprov som är en skräckis i sig.

Men idag ska vi iallafall ta oss till tävlingsträningen och fixa lite med paren. Men först lite frulle och någon film.

So Long Suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0