bläää

So much to do so little time...

har så jävla mycket just nu, prov, uppvisning, övriga uppgifter + att man vill hinna leva lite också. 100dagarsfest på torsdag och det ska väl bli skoj men just nu oroar jag mig bara för det jävla matteprovet. Men egentligen vet jag ju att jag kan men det skiter sig ändå alltid på prov.

Btw...jag har en dubbelgångare. Som också heter Sara. Men mer om det nån annan gång. Orkar inte skriva nu och snart börjar min första lektion. Religion...Jippiekajej....Not!

So long suckers! 

Kommentarer
Postat av: alex

har pratat med Maria om den 11:e o jag åker antagligen med henne till V-ås. bäst att du är bra då. annars... ;D

2009-03-03 @ 15:21:27
URL: http://b00tyshake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0