daah!

För det går ju jättebra att ringa upp någon om man missat en samtal och den som ringde tydligen inte har något nummer. Var säkert bara någon som ringde fel men ändå! Man måste ju ha ett nummer. Annars kan det ju inte gå så bra att ringa menar jag...

Ja då blir det bowling på lördag då. Var aslänge sedan jag bowlade sist så jag lär ju suga rejällt. Men det kan jag bjussa på. Och nästa vecka är det bio som gäller. Äntligen är det premiär för Kenny Starfighter!
 

Har fått kallelsen till högskoleprovet. Så nu är det dax. Kan ju inte riktigt plugga på inför det men det blir väl till att göra några gamla prov för att vara beredd på upplägget.

Kan passa på att gnälla lite också när jag ändå är igång och skriver. Nu har jag ont i: axlarna, huvudet, höfterna, händerna, knäna och fötterna. Jag har fått utbrott på skolans nätverk igen. 3e gången på mindre än en vecka. Jag har ingen lust att gå till skolan imorgon för jag är trött. Och tillslut: Jag saknar att kunna sätta upp håret i en tofs.
That's it!

So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: alex

ska du eller jag reservera platser till bion? btw så tycker jag det är lite väl överambitiöst av dig att radda upp varenda jävla kroppsdel du har ont i. varför inte bara skriva "jag har ont i min helhet!"? hahaha! där fick jag till det. igen. förresten, om du inte redan har märkt det: SKOLAN SUGERRR! pusselipuss.

2009-03-16 @ 22:43:19
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: Ida

Ont lite övrallt alltså.. hmm icke bra..



faaan ångrar att ja ska göra högskoleprovet... vill inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-17 @ 18:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0