damp

Måste faktist plugga ikväll eftersom jag inte riktigt gjorde det igår och provet är på tisdag. Men det är ju så tråkigt! Och så måste jag ta tag i det här med högskoleprovet och framförallt skicka ansökningarna till utbildningarna. Men det kan man göra via studera.nu så det är ju lätt fixat. Om man bara får det gjort vill säga.

Delade upp sponsorgrejerna från projektet idag. Fick lite olika och efter att ha gett bort lite och bytit lite annat så fick man ändå en liten hög med grejer. Dock inte Dior lipglosset som jag så gärna vill ha och som jag inte hittar i affärerna. Jävla Bella att få just det kittet jag ville ha.


Tog faktiskt med mig solbrillorna idag för det var så soligt ute och valde att köra på vårjackan fast det var lite kyligt. Men det var det värt! Tyvär fick jag inte så stor användning av solbrillorna eftersom det är ganska skuggigt hela vägen till skolan. Otur.

Sprang på denna lilla lapp i måndags på MDH där vi har sam-lektion och kände mig lite smått träffad sådär.


Jaja ska väl ta och kolla upp lite till provet nu då. Jävla religion. Det finns en anledning till att jag är ateist.
So Long Suckers!

P.S Let it rock med Kevin Rudolf och Lil' Wayne är grymt bra!

Kommentarer
Postat av: alex

hmm, vad var det för dryg jävel som skrev lappen? :\

2009-03-18 @ 21:03:35
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: Ida

Morr på dej, din jacka passa ju inte på mig :/

2009-03-20 @ 09:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0