dör av garv

Morgonpasset i P3 är fan roligaste radioprogrammet ever! Blev tvungen att lyssna på sändningen från igår eftersom Emma hade lyssnat och berättade att Salem Al Fakir var där och hälsade på och de körde "pest eller kolera". Så nu sitter jag i min lilla datorfåtölj och asgarvar. Omg va kul!
Har kommit fram till att de som babblar på P3 är jävligt roliga. En som är med i "Pangprego", tror hon heter Josefin Johnsson eller nått liknande, var med i programmet "Grillad" igår. Som jag kollade på eftersom jag hade tråk-kväll hemma. Det var faktiskt ett riktigt bra program. Man märkte att det var ganska mycket manusstyrt men ändå väldigt kul.

Idag är det alltså lunch med Emma, bio med Emma och Alex och sen lite drickande och bowling med Alex. Skojigt värre.
Men nu måste jag tydligen ta med Lilleman ut på en liten prominix, så i'm off.

So Long Suckers! 

Kommentarer
Postat av: alex

Pangprego äger! xD

2009-03-21 @ 13:08:51
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0