fucking jävla buss

Har ju i princip precis vaknat och redan har jag varit nära att dödas. Rättare sagt bli påkörd av en bussjävel! Ok, nu överdriver jag lite men faan va nära det var (enligt mig).

Slapp åka tåg själv från Hnäs till Etuna för Martina åkte ett tidigare tåg än vad hon hade sagt för hon hade glömt att Krille började tidigt. Så dom fick allt åka tåg med mig. Visst man är ju aldrig helt själv på tåget för det är ju alltid fler som åker men folk man snackar med menar jag. Sen fick jag och Michis sitta på olika platser på tåget eftersom det var en snubbe som var tvungen att sätta sig brevid mig fast det fanns andra lediga platser. Iochförsig så hoppade inte Michis på fören i Kvicksund så hon kunde inte kriga för platsen.

Nu sitter jag i skolan och tråkar. Jag tappade mitt äpple på golvet så nu funderar jag starkt på att hämta nått annat att äta för jag är hungrig eftersom jag ofta hatar att äta på morgonen och idag var en sån morgon.

Blablabla. Ja, jag skriver bara för att fördriva tid men ska försöka hitta på något ordentligt att skriva om ikväll.

So Long!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0